Textilní knížka / mantinel pro děti z AliExpress

Jsem dost velká fanynka Aliexpressu a Ebaye, takže opravdu hodně věci i pro dítě objednávám právě odtud. Ačkoliv teď o hodně více objednávám z Aliexpressu, jestli heslo pro vyhledávání zadáte na Ali nebo na Ebay, najde vám to v podstatě skoro stejné věci, takže je jen na vás, co se vám líbí víc. 

A vzhledem k tomu, ze jste i na Instagramu chtěly, abych se dělila o poklady z Ali, tak postupně vše nafotím. 

Mušelínové pleny z AliExpress zde

Textilní knížka je něco, po čem jsem se dlouho dívala na různých českých stránkách, ale prostě se mi příčilo dávat čtyři stovky za textilní knížečku, u které jsem ani pořádně nevěděla, zda o ni bude mít mimi zájem a hlavně je to dost chvilková záležitost. Našla jsem takovou zlatou střední cestu, a to jednu stranu černobílou, druhou barevnou.




Materiál je 100% polyester, velmi příjemný na omak. Dá se prát na 40 stupňů, což je super. Já při praní dávám do síťky, aby mi třeba zipy nepoškrábaly to plastové zrcátko. 

Černobílá strana má ze zajímavých prvků pouze zrcátko, kterého se moje dítě začalo všímat po nějaké době a evidentně se jí líbí ;)  

Barevná strana má již zajímavých prvků více - sovička má šustivé křídlo, u stromů je našitá na kmen jiná látka, u jahůdek je taktéž šustivý lístek a do kapsičky se zastrkává plastová kytička. 






Knížka má poutka na suchý zip, takže ji lehce připnete k postýlce a nemusíte se bát, že na miminko spadne (vykoušeno :)). 



Přesně tuhle knížečku jsem našla u značky prodávané v ČR a stojí 399,- Kč. Na Aliexpress jsem ji sehnala za necelých 160,- Kč. 

Knížky hledejte pod heslem BED AROUND CLOTH BOOK. Můžete sehnat levnější a můžete i dražší, pro mě je hlavní to, že je to levnější (a jak vidíte, tak i o více jak polovinu) než v ČR. 
Já si obvykle nastavuju vyhledávání od nejnižší ceny a hledám ;) Aliexpress má často nějaké slevové dny, tak i toho se dá využít. Nejlevnější knížečka stála něco kolem 60,- Kč, což mi přijde jako opravdu fér cena!


A.

Komentáře

Okomentovat