Riva rafting v Chorvatsku

Nikdy jsem nesjížděla vodu, protože prostě ne... Nikdy mě to nijak nelákalo a ani dnes moc neláká.. ALE.. byli jsme na dovolené a nebylo extra vedro a manžel navrhnul, že bychom mohli sjet řeku, že dostal dobré doporučení... A já to chci doporučit i vám, třeba si tento zážitek na někdy zařadíte do programu ;)

V Chorvatsku, u městečka Obrovac je totiž Riva Rafting Centar, který nabízí sjet řeku pod dohledem instruktorů, takže se může zúčastnit i ten největší začátečník, tudíž i já ;) 

V městečku Obrovac jsme zaplatili za zážitek a na mapě nám poznačili, kam máme jet. Jeli jsme ještě tak 20 min, kde už na nás čekali instruktoři. Pokud přijdete včas, tak vás na požadované místo klidně odvezou.. my jsme akorát přijeli pozdě.. ;) Vyfasovali jsme helmy, vesty a takovou tu vodotěsnou bednu na věci do kajaku... 



Dále probíhala instruktáž v angličtině, bylo nám vysvětleno, že vždycky bude jeden instruktor před námi, jeden za námi, že začátek je po klidné hladině, pak projedeme pár vodopádů, a pak zase bude klídek... Není to nic těžkého, nemusíte mít žádnou plynulou angličtinu, abyste tomu porozuměli. 


Celkově nás ve skupině bylo cca 20, v kajaku se sedělo po dvou. A bylo to hrozně vtipný :) Už na začátku bylo jasné, že tam nejsem jediná začátečnice :)) O to více se mi ulevilo ;) 

Po chvíli jsem pochopila, co vlastně mám dělat a jak udržet kajak v rovině, nejen se pořád točit :D Ty vodopády a peřeje byly malé, takže to vlastně bylo fakt srandovní a vzrušující ;) Ten největší vodopád vždycky sjížděl jeden, a to samozřejmě sjel manžel ;) 

My jsme byli ti, kteří se plahočili vzadu, abychom si mohli pořídit fotky a obecně se přespříliš neunavovat :D 


Tady ten vodopád se nesjíždí ;))


Ta poslední, klidná část, byla nejhorší, protože po 3,5 hodinách nám docházeli síly, a ta klidná voda nám moc nepomáhala :)) Ale zvládli jsme to. 



Bylo to prostě super! Jsem moc ráda, že jsem to zvládla! Večer jsem nemohla pohnout rukama, ale další den to naštěstí přešlo ;) 

Určitě pro zpestření dovolené doporučuju! Bylo tam dost dětí a všechno v pohodě ;) Klidně s sebou vezměte i svačinu, trvá to takové 4 hodiny ;) 

Sjíždí se tento menší vodopádek ;) 


Cena je snad v přepočtu 1000,- na osobu :)

A. 

Komentáře