Jídlo

Víkendové snídaně s manželem milujeme :) Protože je na to dost času, protože máme vůbec čas si tu snídani hezky připravit. 


Pitný režim dodržuju i pomoci džbánků. Když vedle sebe dám jen skleničku, tak jsem třeba líná si pro tu vodu dojít, ale když mám vedle sebe džbánek, tak rozhodně vypiju více. 


Proteinové palačinky jsem přetvořila na lívanečky a musím říct, že jsou dobré. Mám tu neslazenou verzi a na rychlou snídani je to super. Samozřejmě, že si je můžete udělat i sami, ale já jsem to chtěla ochutnat. 

Proteinella mi opravdu Nutellu plně nahradila a není tak přeslazená. 


Ovesná kaše s mandlovým máslem a zero toppingem. 


Toasty se šunkou, sýrem a domácí lučinou. 


Tohle miluju! 


Mně ty zdravé lívanečky jinak fakt moc nejdou! Já prostě nechápu, jak je každý na instagramu má tak úhledné :D 


Running sushi obžerství! 
 

Tyhle koule plněné arašídový máslem jsou ráááj na zemi!! 


Angelato sezóna zahájena :)


Ochutnala jsem salát v tortille z UGA a vůbec není špatný. Dala jsem si ale s hovězím masem a toho hovězího tam bylo fakt dost málo :(


Pomalý hrnec je od jeho zjevení u nás doma můj nový miláček!! Kuřecí maso, fazole, kukuřice, rajčata - zalévám vše vodou a dochucuju kořením. 


A jedna z dalších snídaní - vajíčka, šunka a sušená rajčata + vícezrnný chléb z Lidlu. 


Na Žizkovském pivobraní jsem si dala burger :)


Těstoviny s rajčaty a mletým hovězím masem. 


Salát s těstovinami a arašídy. 



A zase snídaně - vajíčka, šunka, sušená rajčata, toasťák. 


Toasťák s proteinellou a celozrnná sušenka Rej. 


Celozrnný chléb z Lidlu, domácí lučina, kuřecí šunka, rajčata. 


Ovesná kaše, mandlové máslo, banán a myprotein sirup. 


Těstoviny, zelenina, masové kuličky z Lidlu s mexického týdne.



Zelenina, kuřecí maso a k tomu kuskus. 


Sushi z Lidlu. Není to žádný zázrak, ale jako nouzovka na chuť stačí ;) 


Veeelký hlad po ránu :) 


Salát z bulgurovým salát z Lidlu. 


A.

Komentáře

  1. Tak teď mám úplnou obrovskou chuť na každé jedno jídlo z tvého článku, všechno vypadá tak skvěle! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat