Gastro nákupy

A máme tu další gastro nákupy. Ráda zkouším nové, takže vždycky k obvyklému nákupu přihazuju něco, co jsme ještě neměli ;) 

Mandlové máslo je asi jedno z posledních přírodních (myslím neochucených), které jsem ještě neměla, takže volba byla jasná :) A je to SKVĚLÝ!! Někde jsem totiž četla, že mandlové máslo je nahořklé, proto jsem dlouho odolávala, a je suprové! U mě se dělí o první příčku s kešu máslem :)
Kupováno zde





Uzeného lososa miluju. Obvykle kupuju v Lidlu, tenhle je z Rohlíku (tudíž z Makra, aro je jejich značka). Pokud bych měla porovnat, tak chuťově je asi výraznější ten z Makra, ale taky je rozhodně víc cítit - když otevřete balení, tak je to až chvilku nepříjemný rybí zápach.. Takže za mě je asi lepší ten z Lidlu, ale tímto nepohrdnu ;) (ano, jsem líná a když už objednávám na Rohlíku, tak nepoběžím do Lidlu pro lososa :))


Tyto rýžové chipsy jsem taktéž objevila na rohlíku a jsou super náhradou za klasické brambůrky, které nejím (dobře, občas, a většinou Pringles :D) Mají víc příchutí, takže si určitě vyberete. 
Koho zajímá složení: celozrnná hnědá rýže 74%, olivový olej 18%, aroma 8%(přírodní aroma, cibule 16%), sušená syrovátka 10%, sůl, stabilizátory: chlorid draselný, dextróza, sušené plnotučné mléko, bramborový maltodextrin, kukuřičný maltodetrin, sušené odstředěné mléko,tuky 18g, nasycené mastné kyseliny 3,1g, sacharidy 63g, z toho cukry 1g, bílkoviny 10,2g vláknina 7,6g sůl 0,7g


V tomto balení byly 4 malé Magnum zmzky s kokosovou příchutí. My jsme kupovali v nějaké akci, normálně stojí snad stovku - a nestojí za to. Respektive já si jen lízla, nemám kokos úplně v lásce (ale Bounty můžu, to jo!!), ale manžel říkal, že to není nic zvláštního za ty peníze. Kupováno v Icelandu


A toto bylo na můj popud. Sedvičová Oreo zmrzlina s arašídovým máslem. Je to vynikající! A taky hrozně malý! :)) Takže tak akorát ke kafi. Pokud nepůjdete hned pro další. Já šla :D Taktéž z Icelandu


Tentokrát z aktinu objednávala ségra, takže jsem se připojila a přihodila tyto dvě proteinové tyčinky
Mars zde - opravdu chuťově dost podobná klasické Marsce. Je měkká, sladká, ale ne přeslazená a fakt moc dobrá :)
One zde - měla jsem s příchutí skořicové rolky fakt dobrý. Zase - měkká, ne přeslazená (i když by mohla být klidně ještě míň sladká..)


Další poleva na kaši od Myprotein - Syrup s čokoládovou příchutí. NE, NE, NE. Fakt mi  to nechutná. Ano, nechci to vyhazovat, takže to pomaličku míchám do ovesné kaše ráno, ale víckrát ne. Přemýšlím, že to spíš přidám do nějaké buchty/muffinů, co to udělá. Jinak je to hrozná chemka.


Jaké dobroty jste si koupili vy? 

A. 

Komentáře

Okomentovat