Gastro nákupy

Rozhodla jsem se, že vám tu budu ukazovat některé mnou kupované položky (za vlastní peníze! :)), které mi chutnaly/nechutnaly, abyste měli nějakou inspiraci, co koupit/nekupovat v obchodech či eshopech :) 

Určitě se potraviny dají sehnat na více místech, já nechávám odkazy přímo na ty eshopy, kde jsem kupovala já.

Na rohlik.cz se objevily Cheat Spread pomazánky, což je pro mě ideální, protože pak můžu platit stravenkami ;) Cena je stejná jako například na aktin.cz, tedy 249,- Kč. 
Koupila jsem příchuť peanuts & pecan maple pie, ale ta mi moc nejela, takže jsem byla ráda, když došla. Za to jsem si už dvakrát kupovala peanuts & milk chocolate. Čokoládu jako takovou moc ráda nemám, ale toto máslo ráda používám ráno do ovesné kaše či na toast s banánem jako dezert. Konzistence je dost tekutá, takže máslo nevyndaváte po kusech. Doporučuju ale při každém použití promíchat "ode dna", jinak na konci bude doslova vyškrabávat kusy másla ;)



Kešu máslo jsem hrozně moc chtěla ochutnat, protože miluju kešu oříšky a prostě jsem věděla, že mi bude chutnat ;) A taky že ano! Nejdřív mě hodně překvapila ta chuť bez cukru, protože první kešu máslo, které jsem zkoušela, bylo to z M&S s přídavkem cukru. Ale toto bylo skvělé! Jsem moc ráda, že mám velké balení (které už dochází, takže mám ještě jedno do zásoby!). Konzistence je zase dost tekutá, takže bez problému polévám kaši či nějaký dezert. 

Kupováno zde
Druhé balení zde

Tyčinky kupuju většinou na svačinu, pokud lítám po městě a nechce se mi někde se zastavovat. Já jsem ochutnala černou višeň a banán a obojí moc dobré! Můj hlavní požadavek na tyto tyčinky je NEPŘESLAZENOST!! A tato to naštěstí splňuje. 

Různé druhy koupíte zde
Když už jsem si objednávala dobrůtky, koupila jsem i tyto protein minis. Jsou to malé kousky čokolády s karamelem. Cca za dva měsíce mi ubyly asi 3 kousíčky.. :))) Takže mně toto mini balení (50 g) vydrží fakt dlouho. Je to na mě totiž mega přeslazené. Jakože fakt moc!! Takže kdo jste závislé na mega přeslazených dobrotách, toto je to pravé pro vás! Chemku z toho necítím, samotná chuť je OK. 
Koupit zde


Tato sušená rajčata z Lidlu doporučuju všemi deseti!! Jsou prozatím nejlepší rajčata, která jsem ochutnala. Jsou měkká, takže je třeba nakrájím na menší kousky a dochucuju jídlo nebo ráda přidávám do pesta. Mají je buď v italských týdnech nebo občas v těch evropských, jak tam mají mix. 


Tento Haagen-Dazs jsem koupila v Icelandu, když byl v akci za 89,90 Kč. Jedno balení už padlo za vlast - bože, to je tak strašně dobrá zmrzlina!! Ty kousky sušenek - to je nebe v puse!! 


Jaké dobroty si kupujete vy?

A.

Komentáře

  1. V článkách o spotřebovaných produktech mám i sekci Food, taky tam dávám to co nám moc chutnalo/nechutnalo. Sušená rajčata mám moc ráda a těchto jsem si v Lidlu nevšimla, takže dík za tip. Za to na zmrzlinu Haagen mám zcela opačný názor než ty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to se ráda podívám ;) Mám ráda tyhle články, kde se můžu inspirovat :)
      Jj, já jsem si minule koupila 5 balení do zásoby, protože je nemají pořád ;)

      Jak to? Nechutnala? Já mám Haagen Dazs moc ráda :)

      Vymazat
  2. tú orieškovú pomazánku si pred týždňom objednal aj môj priateľ... povedal, že mu to tiež veľmi chutí, tak dúfam, že mi dá ochutnať! :D.

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat