Kdo vlastne jsme?

Tak jsme si (konečně po téměř roce a půl) řekly, že je načase nějak shrnout, kdo vlastně jsme :)

Blog píšeme obě, vždy pod článkem můžete najít A. nebo S., podle toho, kdo článek psal. 


Instagram v současné době vede pouze A., třeba se S. někdy přidá, ale zatím ne :)

S. 

  • starší sestra 
  • vdávala jsem se na jaře 2012 - měla jsem mini svatbu (10 lidí) a vdávala jsem se již v pokročilém stádiu těhotenství 
  • v létě 2012 se nám narodila krásná princezna, takže teď jsou ji necelé 2,5 roků
  • časem plánujeme alespoň 3 (raději 4) děti :-)
  • ačkoliv je rodina pro mě hodně důležitá, jsem workoholik (již nějakou dobu chodím do práce na plný úvazek (úplně jsem pracovat nepřestala nikdy, ani v porodnici)
  • bydlíme téměř v centru Prahy a splácíme drsnou hypotéku (jelikož se ji chceme "brzy" zbavit)
  • kvůli tomu nenajdete moc mých článků New-in
  • snažím se psát 1-2 články týdně, ale občas nezvládnu ani to
  • mám sh*t-ový foťák, a proto jsou moje fotky občas pěkný sh*t

A. 

  • mladší sestra 
  • vdávala jsem se v roce 2014 a tipy a rady můžete vidět na blogu v sekci "Budu se vdávat!"
  • mým přáním na 2015 je nosit v bříšku malou princeznu ;)
  • od ledna 2015 jsem, taktéž jako S., začala splácet hypotéku, takže priority jsou zase trošku jinde než byly ;)
  • mám k dispozici zrcadlovku, proto fotky v mých článcích jsou krapet kvalitnější než u S.
  • jsem milovník hezkých kuchařek, ráda vařím, a proto taky často slýchám, že dost rozmazluju manžela, protože to, že má teplé večeře je u nás běžné.. :))
  • rodina je pro mě na prvním místě, máme se sestrou velmi dobrý vztah s našimi rodiči a vidíme se s nimi v podstatě každý týden, hodně lidí se až diví, jak moc si v rodině ve všem pomáháme, ať už jde o cokoliv
  • jsem docela dost romantická duše ;)


A&S A co máme společné?



  • zatím je nám pod 30 ;)
  • obě máme dostudovanou VŠ
  • milujeme knihovny
  • milujeme cestování
  • milujeme anonymitu :-)

Pokud Vás ještě něco zajímá, pište do komentářů!

S. + A. 

Komentáře