Catrice rozjasňovač Made to Stay

Před pár dny jsem v drogérii u stojanu Catrice zjistila, že k mému oblíbenému rozjasňovacímu peru od Catrice se objevily další dva kamarádi, které si nejspíš dokoupím.. :) Ale rozhodla jsem se udělat recenzi alespoň na ten rozjasňovač, co mám doma, třeba to někomu pomůže při výběru a rozhodování, zda koupit, či ne. 



Toto pero mám už druhé, takže asi tušíte, že recenze bude kladná. Hledala jsem něco do vnitřních koutků očí a případně si ho občas dám pod vrchol obočí na projasnění. 

Obal je v odstínu champagne :)) a moc se mi líbí, je plastový, ale dost pevný. Každý den ho nosím v kosmetické taštičce, která občas zažívá zemětřesení a žije :)

Má vysouvací mechanismus a ještě se mi nestalo, že by se třeba zaseknul nebo že by se mi tužka polámala. 

Když jsem ho kupovala, tak nové odstíny ještě nebyly, tak mám doma 010 Eye Like!. Rozjasňovač používám hlavně do vnitřních koutků, a to skoro každý den (případně ho střídám s krémovými stíny od Benefitu..). Oko nádherně projasní, což je v ospalém stavu ideální. Nanesu ho ráno, odličuju večer. Drží celý den, a to bez báze. To samé platí pro rozjasnění obočí, tváře... Prostě drží :)

Konzistence je krémová, roztírá se moc dobře, ještě se mi nestalo, že by mi třeba zůstal kus rozjasňovače v koutku a musela bych ho dolovat ušní tyčinkou.




Za mě tedy jasná jednička a tento rozjasňovač je mým velkým favoritem a na nějakou dobu asi ještě zůstane. 

Seženete v drogériích Rossmann, kde je stojan Catrice (není všude) a třeba v My na Národní třídě. 

Cena 95,- Kč. 

Na oficiální strácne zde
A.


Komentáře

  1. Super článek! Vypadá sakra dobře, ale já mám rozjasňovačů, že bych mohla rozjasnit celé město, takže tenhle píšu na Later must have list! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak si říkej, že to oční stín a ne rozjasňovač :)), tak se dá taky použít :)

      Vymazat

Okomentovat