Organizér na rtěnky

Dlouho se mi rtěnky různě povalovaly, než jsem se rozhodla si pořídit organizér na nejčastěji používané. Nyní ho mám v koupelně a občas jednu rtěnku vyměním za jinou, ale alespoň v tom mám pořádek. 


Svůj organizér jsem si objednala z eBay (jak jinak ;)), ke koupi např. zde. Našla jsem ale i velmi šikovnou českou stránku pro ty, kteří nechtějí objednávat ze zahraničí, je teda dražší, ale pokud nechcete riskovat eBay...Tady je.

Organizér je zkosený, takže všechny rtěnky pěkně vidíte. 







Jak skladujete rtěnky vy?

A. 

Komentáře

  1. Myslím si, že zatím tolik rtěnek nemám abych potřebovala tento organizer, ale myslím si že by se tam klidně mohla postavit řasenka, tužky, linky atd... :)) moc dobrý nápad holky.

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v tom mám taky ještě řasenku a krémové stíny :) a ony jsou různé, dá se pořídit i menší :) http://www.ebay.com/itm/Acrylic-Clear-Case-Lipstick-Liner-Brush-Holder-Organizer-Drawer-Jewelry-Storage-/400579205307?pt=US_Makeup_Bags_Cases&var=&hash=item5d446198bb

      Vymazat

Okomentovat